Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

ΩΡΑ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ.

  Θα ξεκινήσω την ανάρτηση μου ,μ΄ένα μεγάλο συγνώμη στην κυρία Κατερίνα που καθυστέρησα την δημοσίευση της επίσκεψης της,μιας και κάποιο  πρόβλημα στον υπολογιστή δεν μου επέτρεπε να επεξεργαστώ  το φωτογραφικό μου υλικό.
Η παρουσία της ,μαζί με την μικρή μου Κυριακή
ήταν ιδιαίτερη μιας και το υλικό το οποίο είχε κοντά της ξεσήκωσε την ομάδα.Λάτρης της φωτογραφίας ,μας παρουσίασε φωτογραφίες και οικογενειακές,αλλά και ασπρόμαυρες και έγχρωμες από συλλεκτικά βιβλία .
Όμως για να συστηθούμε και να θαυμάσουμε το αποτέλεσμα της δουλειάς με βοηθό παρακαλώ την Κυριακή.

 Nα σας συστήσω την μαμά μου!!!!!!


Μαζί φωτογραφίζουμε αρκετές δράσεις της σχολικής μας ζωής ,μιας και η κυρία Κατερίνα μας συνοδεύει στις εξορμήσεις μας.


Η Κυριακή μας παρουσιάζει βιβλία με ενδιαφέρον.







Μιλήσαμε για τα μέρη της μηχανής και το πόσο σπουδαία είναι .
Μας έδωσε και ιδέα να δημιουργήσουμε τα δικά μας φιλμ.Θα τα δούμε αργότερα.
Η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν το δώρο της Κυριακής στους φίλους της .

Ημερολόγια με φωτογραφίες των παιδιών.




Tην διακόσμηση την έχει επιμεληθεί η μικρή βοηθός .
Ευχαριστούμε την κυρία Κατερίνα για όσα μας έδειξε και μας πρόσφερε.
 Ευχαριστούν και οι γονείς για το ημερολόγιο.
 Ευχαριστώ κι εγώ προσωπικά για το ενδιαφέρον που δείχνει ,αφού η ίδια προσκάλεσε με δική της πρωτοβουλία τον κύριο Σπύρο με τους χαρταετούς.
Τα ξαναλέμε.........
  

1 σχόλιο: