Σάββατο 23 Μαΐου 2015

ΑΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ


Μενεξέδες και ζουμπούλια. 
Το άρωμα τους σκόρπισε παντού μέσα στον πολυχώρο Αγορά Αργύρη. Γέμισε κυριολεκτικά από παιδιά και μεγάλους,αγγίζοντας τον κύκλο.  
Μαθητές των νηπιαγωγείων και δημοτικών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ,εντυπωσίασαν με την ποικιλία των δρώμενων και των υπέροχων ιδεών. Άγγιξαν πραγματικά τον κύκλο και πέρασαν μηνύματα αγάπης ,συνεργασίας ,φιλίας.
Γι΄ ακόμα μια φορά αναζητήσαμε το χρώμα της Αγάπης .Εμπνευστήκαμε  την υπέροχη ιστορία του χαμαιλέοντα από το βιβλίο 
<<Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω >>



Η ποικιλία των χρωμάτων που δανειστήκαμε από το ουράνιο τόξο μας αποκάλυψε τα χρώματα της Αγάπης.

Χαμαιλέων.

-Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω.
 Και ποιο νομίζεις ότι είναι;
Είναι το κίτρινο το χρώμα του ήλιου του ηλιάτορα , του Πετροπαιχνιδιάτορα.
-Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω.
 Και ποιο νομίζεις ότι είναι;

   Είναι το πράσινο ,το χρώμα της ελπίδας,      που δίνει νόημα στη ζωή μας.

-Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω.
 Και ποιο νομίζεις ότι είναι;
Είναι το κόκκινο ,το χρώμα της αγάπης που φωλιάζει στις καρδιές μας.

-Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω.
 Και ποιο νομίζεις ότι είναι;
Είναι το πορτοκαλί ,το χρώμα που έχουν οι ακτίνες του ήλιου και ζεσταίνουν τη Γη.

-Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω.
 Και ποιο νομίζεις ότι είναι;
Είναι το μπλε ,το χρώμα της θάλασσας και τ΄ουρανού.

-Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω.
 Και ποιο νομίζεις ότι είναι;
Είναι το μαύρο ,το χρώμα της νύχτας ,που νανουρίζει την Πούλια και τον Αυγερινό.

-Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω.
 Και ποιο νομίζεις ότι είναι;
Είναι το γκρι ,το χρώμα που έχουν τα σύννεφα και ταξιδεύουν τα όνειρά μας.


-Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω.
 Και ποιο νομίζεις ότι είναι;

Είναι το βιολετί ,το χρώμα των λουλουδιών και του μενεξέ ,που σκορπίζει την μυρωδιά του παντού.









 Η παρουσίαση μας ολοκληρώθηκε με έναν χορό.
Μενεξέδες και ζουμπούλια ,όπως ακριβώς και ο λουλουδόκοσμος των παιδιών.






Συγχαρητήρια για την οργάνωση και την παρουσίαση όλων των παιδιών !!!!! 

  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου