Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Ας συστηθούμε μαθαίνοντας το πρώτο γραμματάκι του Ιού!!!

                             





Γειά σας παιδιά..



   Το μικρό μου όνομα είναι Ιός
        και το επίθετό μου Κορωνοϊός. 
           


                      Ένα γράμμα μια ιστορία...

          Ένα γράμμα μια ιστορία
     με  μεγάλη φαντασία!
     Άλφα ,Βήτα,Γάμμα Ω !
     ψάχνω γύρω μου να βρω
     να ακούσω και να δω
     με τα ίδια μου τα μάτια 
     με τα ίδια μου τ΄αυτιά          
     πως η γλώσσα χαρωπά 
     μες τους ήχους της γελά,
     μες τους ήχους της γελα!!



πηγή: ΕΔΩ

Πάμε να θυμηθούμε λεξούλες που αρχίζουν από Ι όπως :

                                     Ι π π ο π ό τ α μ ο ς


              Έλα να παίξουμε:


 Πηγή: ΕΔΩ

Τώρα η σειρά σου: Βρες μια ιδέα να κάνεις το αρχικό γραμματάκι του Ιού!
Ζήτησε από την μαμά υλικά ! μην ξεχάσεις να το στείλεις σε φωτογραφία να το δουν οι συμμαθητές σου !!
                Μπράβο!!






             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου