Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ << Η ΕΛΛΑΣ >>

Έτσι όπως παλιά !!!!!


 Από την προηγούμενη Πέμπτη σκεφτήκαμε πως με αφορμή τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου 1940, θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε το δικό μας περίπτερο ,με τις δικές μας εφημερίδες.
Εφημερίδες με τα Νέα των ημερών ,του παρελθόντος,αθλητικά Νέα και άλλα πολλά.
Σε πρώτη φάση φτιάξαμε την δική μας εφημερίδα portfolio ,για τον μήνα Οκτώβριο. Ήταν το πρώτο φύλλο με τα προσωπικά μας νέα. Μας πήρε λίγο χρόνο μέχρι να εξοικειωθούμε με την ιδέα ,αλλά το αποτέλεσμα εντυπωσιακό.
Οι εκδότες δεν είναι ακόμα όλοι έτοιμοι,αλλά θα σας παρουσιάσουμε τις πρώτες δημοσιεύσεις.
Τίτλος της εημερίδας μας: <<ΕΔΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ >>


Βασίστηκα στην ιδέα το πρωτοσέλιδο να έχει την ζωγραφιά του μήνα,τον εαυτό μου,τον καιρό της εβδομάδας που μου άρεσε,μία μίνι συνέντευξη και τι άλλο από το όνομα του κάθε εκδότη.









Θα ακολουθήσουν όλες οι εκδόσεις των εφημερίδων.
Στην συνέχεια κάθε εκδότης με βοηθό τον μπαμπά του έφτιαξε μια εφημερίδα όπως την φανταζόταν.
Τα παιδιά την έφεραν ,την παρουσίασαν και με αγωνία περιμένουμε το στήσιμο του δικού μας περίπτερου.
- Με μεγάλη χαρά σας  παρουσιάζω τι κατάφερα με τον μπαμπά,ή την μαμά .Mην ξεχάσω να σας πω πως στην φωτογραφία είμαι εγώ με τον παππού,την γιαγιά και τον αδελφό μου στο χωριό μου .

Η εφημερίδα μου έχει γελειογραφία ,συνταγές,τον καιρό.......


Επιτέλους έφτασε και η Δευτέρα που θα ετοιμάσουμε το περίπτερό μας
Το όνομά του ,τι πιο επίκαιρο !!!!!


Πρώτη παρουσίαση....
Εκτός από την εφημερίδα έφτιαξα με την μαμά λουλούδια κι ένα αερόστατο.



Έκοψα γραμματάκια και κόλλησα το όνομά μου.


...και ακολουθούν οι επόμενες.





                                            Το αποτέλεσμα...


Να κυκλοφορήσουν παρακαλώ όλα τα πρωτοσέλιδα από το νηπιαγωγείο Μιντιλογλίου.



























Να τελειώσουμε με το κολάζ της ομάδας μας.

Τα γκίζα χρώματα αύριο θα διαλυθούν από την εμφάνιση των χρωμάτων που θα ξεπεταχτούν  από το  παράθυρο που βλέπει την ΕΛΛΑΔΑ .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου