Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ!!!

Καλημέρα στις αγαπημένες και αγαπημένους μου συναδέλφους. Έχουμε αρκετό καιρό να επικοινωνήσουμε μιας και οι υποχρεώσεις ήταν πολλές.
Να στείλω τα φιλιά μου στην όμορφη Θεσσαλονίκη και στην κόρη μου που είναι για φέτος φοιτήτρια ,αλλά και στο όμορφο νησί την  Σάμο που είναι ο γιός μου ήδη φοιτητής.
Τα δικά μας όμως νέα ευχάριστα ,μιας και για φέτος βρίσκομαι για πρώτη φορά στο 3ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς με την εξαιρετική συνάδελφο Ακριβή.
Μια πρώτη εικόνα θα σας φτιάξει λίγο την διάθεση . Ο εσωτερικός χώρος είναι καταπληκτικός .
Καλή αρχή λοιπόν με διάθεση ,έτσι όπως μας ταιριάζει!!!

                       Η Χιονάτη και οι 7 Νάνοι σας στέλνουν μία
                                   Καλημέρα   Φθινοπωρινή.




Ξεχάστε τα τυχόν προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος και .....
.......ελάτε στην παρέα των μικρών νάνων .





Καλή συνεργασία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






























,,,,,,στο σχολείο μου γυρνώ.......



1 σχόλιο: